חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שני, 18 בספטמבר 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן?

אנחנו מתקרבים לקראת סיום השנה העברית, מה שאומר שהחגים וראש השנה אוטוטו כאן.
לכן החלטתי להקדיש פוסט המלצות למתנות לחגים לכל חובבות הטיפוח והאיפור, 
ולכל מי שנזכרה לרכוש מתנה ברגע האחרון..

אני רוצה להקדים ולומר שמתנות הן דבר מאד אישי- מה שאחת אוהבת- השניה לא תאהב.. 
ניסיתי בפוסט הזה לקלוע לטעם כללי של מתנות, ושאת כולן ניתן לרכוש באינטרנט.


נתחיל במוצרי טיפוח.
השנה החדשה היא הזדמנות להתחיל מחדש- ולטפח את העור שלך!
זו ההזדמנות לעבור על מגירת מוצרי הטיפוח שלך ולנפות אותה ממוצרים שפג תוקפם, ולחילופין לסיים מוצרים שכבר יש לך.

אבל אם את מחפשת להתחדש במוצרי טיפוח מעולים, או שאת מחפשת מתנה למארחת או לאמא שלך,
אני ממליצה מאד על המארזים באתר של סבוקלם.
ניתן למצוא מגוון מארזים (במחירים סופר שווים)- לכל סוגי העור. 
החל מעור צעיר ואקנתי ועד לעור בוגר ומוצרי אנטי אייג'ינג.
אני ממליצה במיוחד על סבון הניקוי וקרם הלחות שלהם- בייחוד לעור שמן ואדמומי (כמו שלי).
ואפילו פינקתי אתכן הקוראות שלי בקוד הנחה לרכישת מארז באתר- הקוד: Sebotalia  
שימו לב שכדאי להזמין כי על כל מארז מקבלים מתנה תיק איפור ובו ארבעה מוצרים!


מי שמחפשת מתנה זולה יותר, תוכל למצוא מגוון של מארזים לטיפוח ואיפור באתר ובחנות ביוטיקייר.
ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות- קישוטי שיער לילדות, מוצרי טיפוח וגילוח לגבר, לקים ועוד. 

הנה דוגמא למארז טיפוח חמוד (מוצרי NATURE, מחיר המארז 39 ש"ח)-


אני אישית מאד אוהבת את מפיצי הריח והנרות החדשים שלהם כמתנה. 
ומי שעוקבת אחריי יודעת כמה אני אוהבת את מוצרי האיפור שלהם לקונטור ולשפתיים.

ונמשיך עם מוצרי טיפוח חדשים לידיים ולרגליים.
לאחרונה, חברת OPI מתרחבת לתחום הטיפוח והשיקה ליין חדש של מוצרי טיפiח מקצועיים-

OPI PRO SPA

צילום מהאינסטגרם שלי 

הסדרה הזו פותחה בשיתוף עם מומחית לרפואת העור, ד"ר זנה גבריאל, 
במטרה לטפח את עור הידיים והרגליים, בדיוק כפי שאנו מטפחות את עור הפנים. 
מוצרי הסדרה מבוססים על שמן אבוקדו, חמאת קופואסו, תה לבן ופפטידים.
הסדרה כוללת 13 מוצרים המחירים החל מ 124 ש"ח. 
את מוצרי OPI ניתן לרכוש ברשת אפריל ובמכונים ברחבי הארץ.
 
כמובן שניתן לרכוש את מוצרי הטיפוח בתוספת ללק מהמם של OPI
כדאי להציץ בקולקציית אייסלנד החדשה- יש שם גוונים הורסים!
אני אישית הכי אהבתי את הגוון Icelanded a Bottle of OPI - גוון חום ניודי מהמם שיתאים לכל אחת:



וכמובן איך אפשר לכתוב על מתנות לחג בלי בושם?
אז הבושם האהוב עליי ביותר כרגע הוא לה ויה אה בל של לנקום -

בושם הוא דבר מאד אישי, לכן תמיד זהו מוצר שקשה לי להמליץ עליו.. 
הבושם הזה מאד "נקי" וקלאסי בעיניי- לא מתוק או חמוץ מדיי.

ואיך אפשר בלי המלצה של מוצרי איפור?
באתר גילטי ניתן למצוא הרבה מותגי איפור וטיפוח במחירים מעולים ועם שליח עד הבית.
עכשיו לרגל החג יש 30% הנחה באתר.
לאחרונה ישנם מספר שיתופי פעולה של מוצרי איפור עם יוטיובריות ומובילות דעה ביחד עם אתר גילטי.
כך למשל ישנם השפתונים של יאנה פרוביז, אלין כהן, מוצרי הבישום החדשים של גליה תורן חן וספרינג וכמובן שיתופי הפעולה עם אשלי. 

כמובן שישנן עוד המון מתנות שאתן יכולות לקנות לעצמכן,למארחים או לבן הזוג,
אבל בעיניי המתנה הכי גדולה היא האפשרות שיש לנו להתחיל מחדש ומהתחלה- 
תחילת שנה חדשה, זה מרגש! נצלו את הזמן הזה למחשבה וכתיבת חלומות ויעדים לעתיד.

בהזדמנת זו אני רוצה לאחל לכל הקוראות האהובות שלי- שנה טובה ומתוקה! 



ממני,


*גילוי נאות: חלק מהמוצרים נתקבלו לסקירה, חלק מהלינקים הם רווחיים

 

2 תגובות: