חפשו אותי בפייסבוק

לקביעת איפור לארוע או סדנת איפור

מי אני?

התמונה שלי
הבחורה עם המטפחת - Talia's beauty מאפרת מקצועית, בוגרת ביה"ס לאיפור ירין שחף. זהו בלוג אישי שבו אני כותבת על כל התחומים שאני אוהבת: יופי, איפור, טיפוח, לייף סטייל, סטיילינג, אופנה וגם מטפחות :)

רשומות פופולריות

יום שלישי, 3 באוקטובר 2017
בס"ד

הי לכן, מה שלומכן? 
איך עוברים עליכן החגים?

השנה החגים עוברים עליי יחסית בקלילות, ואני בעיקר שמחה על זמן חופשי עם המשפחה שלי.
אני גם אוהבת את תחושת האיתחול- של שנה חדשה, החלטות חדשות ושינויים,
שמי שעוקבת אחריי כבר יודעת על חלקם :)

אמנם כתבתי פוסט של מתנות מומלצות לחגים, אבל השמטתי שם תחום שלי באופן אישי מאד חשוב-
והוא תחום מברשות האיפור.
גם בתור מאפרת וגם כחובבת איפור דיברתי לא פעם על החשיבות הגדולה של מברשות וספוגיות 
בהנחת האיפור- ביכולתם לחסוך בזבוז חומר ובעיקר על הנראות והעמידות של האיפור על העור.

ואחרי שיצא לי לפגוש את אשלי בארוע, ודיברנו בינינו ישר היא שאלה "כבר הכרת את המוצרים שלי"?
עוד לא הספקתי לענות וכבר היא לקחה ממני כתובת למישלוח.
תראו מה היא שלחה לי (ביחד עם ברכה אישית לשנה טובה)-

צילום מהאינסטגרם שלי

מי שלא חיה בכדור הארץ, ולא יודעת על מי שאני מדברת- אשלי וקסמן בקשי היא בלוגרית, מאפרת,  
ויוצרת התוכן עם ערוץ היוטיוב הכי גדול בארץ !
אני חייבת לציין ברמה האישית שעבורי אשלי היא מודל לחיקוי והשראה בהרבה תחומים.
תמיד חייכנית, נחמדה מקצועית ומפרגנת.
לכן היה חשוב לי לפרגן גם לה בחזרה, אבל לא פחות לומר לכם את כל האמת בנוגע לאיכות המוצרים שלה.

אז נתחיל בשאלה הכי חשובה- איפה משיגים את המברשות והספוגית של אשלי?
* יש לה אתר משלה למכירת המוצרים - http://www.awbmakeup.co.il/
* ניתן לרכוש גם באתר גילטי

ונמשיך לסקירה.
אני רוצה להתחיל דווקא במוצר שהפתיע אותי הכי לטובה והיא ה-ספוגית! 
היא נקראית- THE COMPLEXION PERFECTION





















  
דעתי על הספוגית:

הספוגית כשמה כן היא- מושלמת! 
חיי האיפוריים השתנו לחלוטין כשהכרתי את הביוטיבלנדר, וגיליתי שיש אפשרות להניח מייק אפ בצורה מדהימה ונוחה עליי ועל מאופרות שלי.
אני חושבת שאשלי לקחה את הביוטיבלנדר צעד קדימה, ויצרה דור חדש של ספוגיות.

הספוגית סופר רכה, ארוכה יותר מהמוכר והכי חשוב שפיצית!
בהתחלה הייתי סקפטית לגבי השפיץ- עד כמה הוא יעיל?
ובכן השפיץ זה מה שהופך את הספוגית הזו למעולה בעיני! כי אפשר להגיע לכל מקום (במיוחד לצידי האף).
ולי במיוחד כאחת שיש לה כהות מטורפת מתחת לעיניים מצאתי פיתרון מעולה.
בנוסף כשמחזיקים את הספוגית לרוחב היא מעולה ליצירת הצללות רטובות וטישטושן- כי נשמרת הזווית החדה שעוזרת לחיטוב הפנים.
בנוסף החלק התחתון של הספוגית לדעתי רחב יותר מהביוטיבלנדר, כך שהאיפור לוקח פחות זמן- 
כי הוא מכסה יותר שטח פנים. 
בתחושה שלי הספוגית של אשלי סופגת פחות חומר מהביוטי בלנדר.
מבחינת מראה האיפור שיתקבל- בגלל שהספוגית רכה יותר לדעתי האיפור יושב בצורה יפה ומחמיאה יותר.

*מבחינת ניקיון הכי כדאי לנקות עם פיירי צהוב. 
אשלי טוענת שיצרה את הספוגית בכוונה בהירה בכדי להקפיד לנקות אותה.
שימו לב שהאריזה שלה היא גם מקום אחסון בשבילה אז לא כדאי לזרוק את האריזה הפנימית.

*מחיר: 55 ש"ח (חצי מחיר מהביוטיבלנדר- שזה גם שיקול חשוב)


ונעבור למברשות.
אשלי הרגישה שיש צורך גדול למברשות שיספקו תוצאות מקצועיות, שיהיו יפות לשימוש ובנוסף שיהיו 
איכותיות, 100% טבעוניות, שהייצור שלהן לא יפגע באף חיה.



אני קיבלתי 4 מברשות לסקירה-

THE DUO DOES IT- מברשת דואופייבר למריחת מייקאפ.

THE DUO BLENDS IT- מברשת דואופייבר לטשטוש צלליות.

 

THE FINALLY FAUX-מברשת טשטוש צלליות מדויקת.

 

THE GLITTER, PLEASE -מברשת סינתטית להנחת נצנצים וצלליות.

 
*קרדיט לצילומי המוצרים מהאתר של אשלי

מחיר המברשות : 39-109 ש"ח

דעתי על המברשות:
 
אני חייבת להודות שבמבט ראשון המברשות הרגישו לי קצת זולות..אולי זו האריזה הפלסטיקית שבאו איתה.
כמה הופתעתי לגלות שטעיתי.. ומדובר במברשות מצוינות.
במיוחד לחובבות איפור- אני חושבת שאלו מברשות מדויקות וקלות מאד לשימוש.
המברשת הגדולה יותר ממש טובה למוצרים קרמיים. פחות אהבתי אותה למייק אפ. 
אבל למריחת קרם לחות וטישטוש מוצרים רטובים - הצללה סומק קרמי ועוד היא מעולה.
המברשות לטשטוש צלליות ממש טובות ובמחיר מעולה לדעתי!
המברשת לגליטר פחות שימשה אותי לגליטר, אלא יותר לצלליות מבריקות ומנצנצות- וע"י השימוש 
בה הרוויה של הפיגמנט בצלליות לא נפגע. גם אהבתי אותה לשימוש בקונסילר ולחידוד ותיקונים קטנים.

לסיכום, המברשות של אשלי מצוינות ובמחיר הוגן לכל כיס.
ואם אתן חובבבות ספוגיות- אל תוורתו על הספוגית שלה- היא מעולה!

מאחלת לכן המשך חגים שמחים,

ממני,
הבחורה עם המטפחת.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה